بازدید معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از گروه پژوهشی سپاهان

دکتر حجت الله مرادی‌پور معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهش و فناوری وزارت عتف با حضور در دفتر گروه پژوهشی توسعه دانش تغذیه دام و طیور سپاهان، با مسئولین این گروه پژوهشی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مرادی‌پور به اتفاق خانم دکتر معصومه داستانی ” رئیس گروه موسسات فناور مرکز نظارت وزارت عتف” ،دکتر محمد فرامرزی ” مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه اصفهان و دبیر هیئت نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت اموزش عالی استان اصفهان” از گروه پژوهشی توسعه دانش تغذیه دام و طیور سپاهان بازدید کرد.

در ابتدای این جلسه، خانم دکتر مهشید ابراهیم نژاد ” مدیر گروه پژوهشی” ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای هیئت نظارت، به ارائه فعالیت‌های پژوهشی این گروه پرداخت.

در ادامه این نشست دکتر مرادی‌پور ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت‌گرفته در این گروه پژوهشی اظهارداشت: ماموریت و خدمات اصلی این مجموعه در حوزه خوراک دام و طیور پر اهمیت می‌باشد و این حوزه دارای ظرفیت بالایی برای جلوگیری از هدر رفت محصولات کشاورزی است. باتوجه به این که این گروه پژوهشی اولین و تنها گروه پژوهشی فعال در این زمینه می‌باشد این مزیت را دارد که به عنوان مرجع علمی در صنعت خوراک دام و طیور کشور قرارگیرد.

در پایان دکتر مرادی‌پور بر ضرورت حمایت از این گروه پژوهشی در راستای تحقق اهداف پژوهشی برای رفع نیازهای کشور در این زمینه تاکید نمود.

دریافت اشتراک

دریافت خودکار مقالات علمی و نسخ فصلنامه دانش دامپروری

تمامی حقوق برای گروه پژوهشی توسعه دانش تغذیه دام و طیور سپاهان محفوظ است.